Patients in Focus Week

kontakt

Pfizer Polska Sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 16B
02-092 Warszawa

Pfizer Trading Polska Sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 16B
02-092 Warszawa
Kontakt telefoniczny
+48 22 335 61 00
Fax
+48 22 335 61 11
e-mail [email protected]
Kapitał zakładowy Pfizer Polska Sp. z o.o.
33 860 000 zł
NIP
521-31-15-586
Regon
011225176

Kapitał zakładowy Pfizer Trading Polska Sp. z o.o.
11 050 000 zł
NIP
521-33-28-885
Regon
140038400

 

 

 

Rozpoczął się Patients in Focus Week – globalne święto Pfizer, w ramach którego przez cały tydzień pracownicy firmy będą brali udział w wydarzeniach mających na celu bycie jeszcze bliżej pacjentów. Wydarzenie jest odpowiedzią na globalne zobowiązanie firmy, aby być firmą najbardziej zorientowaną na potrzeby pacjentów i ich opiekunów.

 

Patients in Focus Week odbywa się równolegle na całym świecie od 4 do 8 października i ma na celu wzmocnienie działań prowadzonych przez firmę na rzecz pacjentów, a także stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy pracowników firmy, a przedstawicielami pacjentów i ich opiekunów. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby osób na co dzień doświadczających życia z chorobą.

 

„Podstawową wartością jaką kierujemy się w Pfizer to szacunek do każdego człowieka. Takie podejście determinuje naszą codzienną działalność, od opracowywania przełomowych terapii ratujących zdrowie i życie milionom chorych na świecie, przez dbałość o naszych pracowników, po pracę na rzecz lokalnych społeczności. Wierzymy, że nasza praca na rzecz pacjentów wykracza poza granice naszej firmy przynosząc realne efekty i przyczyniając się do trwałego polepszenia warunków życia jak największej ilości osób. Dobro pacjenta jest zawsze priorytetem i nadrzędnym celem prowadzonych przez nas działań, a w pacjencie widzimy nie kolejny przypadek, a przede wszystkim człowieka, z jego cierpieniem, strachem i zagubieniem. Staramy się poznać jego potrzeby i zrozumieć emocje związane z chorobą, tak aby cały proces leczenia przebiegał z poszanowaniem godności osoby chorej i umożliwiał jej w pełni partnerskie uczestnictwo w terapii.” mówi Dorota Hryniewiecka-Firlej prezes zarządu Pfizer Polska

 

Pfizer Polska podobnie jak inne oddziały firmy na całym świecie od lat prowadzi działania na rzecz pacjentów, a także wspiera lokalne społeczności. We współpracy z partnerami społecznymi firma realizuje wiele projektów mających na celu zwrócenie uwagi na ważne problemy zdrowotne. Wśród nich warto wymienić m.in. działania na rzecz propagowania szczepień jako najskuteczniejszego sposobu zapobiegania chorobom i prowadzone we współpracy z partnerami społecznymi kampanie: „Nie igraj z kleszczem. Wygraj z kleszczowym zapaleniem mózgu”, poświęcona chorobom odkleszczowym oraz „Pneumokoki nie liczą lat. Zaszczepieni – zabezpieczeni”, która ma na celu ma zwiększenie świadomość na temat groźnych zapaleń płuc i roli szczepień wśród osób dorosłych. W tym roku firma po raz kolejny zaangażowała się także w działania wspierające sytuację kobiet z zaawansowanym rakiem piersi w ramach kampanii społecznej „Masz Wybór”.

 

Wierzymy, że  naszym obowiązkiem jest dbanie o dobrostan ludzi wszędzie tam, gdzie działamy, a prowadząc działania skierowane do pacjentów staramy się przede wszystkim wysłuchać historii człowieka, dotkniętego chorobą. Tak było w przypadku bohaterek naszych kampanii – Pani Anity, która zmagała się z kleszczowym zapaleniem opon mózgowych, Pani Magdy dotkniętej inwazyjną chorobą pneumokokową, czy też Dagmary, Agaty i Dorota, które zmagają się z hormonozależnym HER2-ujemnym rakiem piersi.” dodaje Dorota Hryniewiecka-Firlej

 

Dowiedz się więcej:

KZM. PRAWDZIWA HISTORIA

CZUJĘ, ŻE DOSTAŁAM DRUGĄ SZANSĘ

MASZ WYBÓR

 

PP-PFE-POL-0325